Do poprawnego działania strony wymagana jest włączona obsługa JavaScript.

Czym jest Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide)?

Reguły Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) zawarte są w formie Księgi Identyfikacji Wizualnej, zarówno jako wersja drukowana jak i elektroniczna PDF. Dokładny opis zastosowania logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej pozwoli uniknąć błędów podczas wykonywania kolejnych projektów graficznych.
Ścisłe przestrzeganie zaleceń zawartych w Księdze Identyfikacji Wizualnej pozwala zachować spójny wizerunek przedsiębiorstwa. Księgę Idenyfikacji szczególnie polecamy przedsiębiorstwom wielooddziałowym.

Korzyści ze stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)

  • wyróżnienie spośród konkurencji,
  • łatwość percepcji i wpływ na rozpoznawalność marki,
  • spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych,
  • łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców,
  • efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz
    i na zewnątrz firmy,
  • spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych
    i kapitałowych,
  • oszczędność czasu i pieniędzy ze względu na jasne reguły określające wizerunek firmy,
  • nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem przedsiebiorstwa.

Księga Identyfikacji Wizualnej  jako E-PUBLIKACJA

Zobacz przykładowe Księgi opracowane przez naszą Agencję Reklamową:

Przykładowa zawartość Księgi Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide):

  • Logo
    • opis kolorów (cmyk, pantone, ral),
    • przedstawienie wersji logo (pionowa, pozioma itp.),
    • logo na ciemnym tle,
    • pole bezpieczeństwa logo,
    • minimalna wielkość  znaku,
    • zakazy dotyczące loga,
    • logo na siatce wymiarowej.
  • Typografia firmowa
    • określenie krojów czcionek - nagłówki, podnagłówki, zwykły tekst, podpisy pod zdjęciami.
  • Kolorystyka firmy
    • kolory podstawowe, kolory dopełniające.
  • Druki firmowe
    • wizytówki,
    • pieczątki,
    • papier firmowy,
    • teczki ofertowe,
    • segregator,
    • notatniki,
    • nadruk na płytę oraz okładkę DVD,
    • koperty z nadrukiem,
    • szablon prezentacji dla MS Power Point.
  • Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy
    • oznakowanie budynków firmy (szyldy, kasetony, banery, tablice informacyjne),
    • oznakowanie pojazdów,
    • ubrania firmowe (wizualizacja logo na ubraniach).
  • Przykłady zastosowania logo oraz elementów graficznych
    • na gadżetach reklamowych (długopisy reklamowe, kubki reklamowe, pendrive),
    • szablon reklamy prasowej,
    • szablon layoutu folderu, katalogu, broszury, ulotki.

 

NYLON COFFEE

tel. +48 32 729 93 35
kom. +48 502 575 232
fax +48 32 757 09 43

Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Reklamowa Nylon Coffee
Damian Pieczyrak z siedzibą przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 9, 41-902 Bytom. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: office@nyloncoffee.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności
czytaj więcej schowaj

* pola wymagane

15

Sklepy internetowe

Projektowanie graficzne

Druk

Fotografia reklamowa

Prezentery

Kalendarze i kartki