Do poprawnego działania strony wymagana jest włączona obsługa JavaScript.

Czym jest Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide)?

Reguły Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) zawarte są w formie Księgi Identyfikacji Wizualnej, zarówno jako wersja drukowana jak i elektroniczna PDF. Dokładny opis zastosowania logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej pozwoli uniknąć błędów podczas wykonywania kolejnych projektów graficznych.
Ścisłe przestrzeganie zaleceń zawartych w Księdze Identyfikacji Wizualnej pozwala zachować spójny wizerunek przedsiębiorstwa. Księgę Idenyfikacji szczególnie polecamy przedsiębiorstwom wielooddziałowym.

Korzyści ze stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)

  • wyróżnienie spośród konkurencji,
  • łatwość percepcji i wpływ na rozpoznawalność marki,
  • spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych,
  • łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców,
  • efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz
    i na zewnątrz firmy,
  • spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych
    i kapitałowych,
  • oszczędność czasu i pieniędzy ze względu na jasne reguły określające wizerunek firmy,
  • nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem przedsiebiorstwa.

Księga Identyfikacji Wizualnej  jako E-PUBLIKACJA

Zobacz przykładowe Księgi opracowane przez naszą Agencję Reklamową:

Przykładowa zawartość Księgi Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide):

  • Logo
    • opis kolorów (cmyk, pantone, ral),
    • przedstawienie wersji logo (pionowa, pozioma itp.),
    • logo na ciemnym tle,
    • pole bezpieczeństwa logo,
    • minimalna wielkość  znaku,
    • zakazy dotyczące loga,
    • logo na siatce wymiarowej.
  • Typografia firmowa
    • określenie krojów czcionek - nagłówki, podnagłówki, zwykły tekst, podpisy pod zdjęciami.
  • Kolorystyka firmy
    • kolory podstawowe, kolory dopełniające.
  • Druki firmowe
    • wizytówki,
    • pieczątki,
    • papier firmowy,
    • teczki ofertowe,
    • segregator,
    • notatniki,
    • nadruk na płytę oraz okładkę DVD,
    • koperty z nadrukiem,
    • szablon prezentacji dla MS Power Point.
  • Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy
    • oznakowanie budynków firmy (szyldy, kasetony, banery, tablice informacyjne),
    • oznakowanie pojazdów,
    • ubrania firmowe (wizualizacja logo na ubraniach).
  • Przykłady zastosowania logo oraz elementów graficznych
    • na gadżetach reklamowych (długopisy reklamowe, kubki reklamowe, pendrive),
    • szablon reklamy prasowej,
    • szablon layoutu folderu, katalogu, broszury, ulotki.

 

NYLON COFFEE

tel. +48 32 729 93 35
kom. +48 502 575 232
fax +48 32 757 09 43

* pola wymagane

15

Sklepy internetowe

Projektowanie graficzne

Druk

Fotografia reklamowa

Prezentery

Kalendarze i kartki