Projektowanie identyfikacji wizualnej wraz z księgą CI
Kompleksowa obsługa graficzna firm
Identyfikacja Wizualna (Corporate Identity, CI, Key Visual, Branding) ma na celu określenie kolorystyki, formatów, krojów czcionek oraz elementów graficznych, które mają być zastosowane do tworzenia materiałów reklamowych Twojej firmy. Każdy z tych elementów powinien nie tylko charakteryzować branżę, ale wpływać na pozytywny odbiór przez potencjalnego Klienta.
Spójny system graficzny (spójna koncepcja graficzna marki) powoduje efektywniejsze kojarzenie Twojej firmy na tle konkurencji, a także wzmacnia efekt kampanii reklamowych, prowadzonych w różnych mediach.
Nasza Agencja Reklamowa zrealizuje kompleksowe projekty linii graficznej Twojej marki w ramach brandingu. Gotowe projekty opisujemy w Księdze Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide), która stanowi ważny dokument tożsamości Twojej firmy.
O dopracowanym, spójnym i konsekwentnie stosowanym Systemie Identyfikacji Wizualnej warto pomyśleć na samym początku działalności firmy, począwszy od logo firmy, poprzez akcydensy (druki firmowe, broszury informacyjne i foldery reklamowe, szablony dokumentów, faktur), aż do ogólnego oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy oraz wizerunku w Internecie (strona internetowa, banery reklamowe).
Jeśli Twoja wizytówka ma inną czcionkę niż folder reklamowy, teczka ofertowa jest w innej kolorystyce, a logo na stronie różni się od tego umieszczonego na pozostałych materiałach, oznacza to, że pilnie potrzebujesz naszej pomocy w uporządkowaniu wizerunku firmy i stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej.
Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide)
to nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem
każdego przedsiębiorstwa.
Brand Book - projektowanie
Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide) to nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem każdego przedsiębiorstwa.
Przestrzeganie reguł Systemu Identyfikacji Wizualnej pozwala zachować spójny wizerunek przedsiębiorstwa (Corporate Identity) i ma znaczący wpływ na kształtowanie standardu Twojej firmy.
Księgi Identyfikacji Wizualnej realizujemy w wersji drukowanej oraz w formacie elektronicznym PDF.
Korzyści ze stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)
wyróżnienie na tle konkurencji
łatwość percepcji i wpływ na rozpoznawalność marki
spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych
łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców
efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy
spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych i kapitałowych
oszczędność czasu i pieniędzy ze względu na jasne reguły określające wizerunek firmy