• Identyfikacja
  • Web
  • Film
  • Foto
  • 3D
  • Druk
  • Oznakowanie
  • Gadżety
  • O firmie
  • Realizacje
  • Kontakt
  • Facebook

    Projektowanie identyfikacji wizualnej wraz z księgą CI

    Identyfikacja Wizualna (Corporate Identity, CI, Key Visual, Branding) ma na celu określenie kolorystyki, formatów, krojów czcionek oraz elementów graficznych, które mają być zastosowane do tworzenia materiałów reklamowych Twojej firmy. Każdy z tych elementów powinien nie tylko charakteryzować branżę, ale wpływać na pozytywny odbiór przez potencjalnego Klienta. 

    Spójny system graficzny (spójna koncepcja graficzna marki) powoduje efektywniejsze kojarzenie Twojej firmy na tle konkurencji, a także wzmacnia efekt kampanii reklamowych, prowadzonych w różnych mediach.

    Nasza Agencja Reklamowa zrealizuje kompleksowe projekty linii graficznej Twojej marki w ramach brandingu. Gotowe projekty opisujemy w Księdze Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide), która stanowi ważny dokument tożsamości Twojej firmy.

    Zacznij od początku

    O dopracowanym, spójnym i konsekwentnie stosowanym Systemie Identyfikacji Wizualnej warto pomyśleć na samym początku działalności firmy, począwszy od logo firmy, poprzez akcydensy (druki firmowe, broszury informacyjne i foldery reklamowe, szablony dokumentów, faktur), aż do ogólnego oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy oraz wizerunku w Internecie (strona internetowa, banery reklamowe).

    Potrzebujesz odświeżenia designu Twojej firmy

    Jeśli Twoja wizytówka ma inną czcionkę niż folder reklamowy, teczka ofertowa jest w innej kolorystyce, a logo na stronie różni się od tego umieszczonego na pozostałych materiałach, oznacza to, że pilnie potrzebujesz naszej pomocy w uporządkowaniu wizerunku firmy i stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej

    Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide)
    to nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem 
    każdego przedsiębiorstwa.

    Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide) to nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem każdego przedsiębiorstwa.

    Przestrzeganie reguł Systemu Identyfikacji Wizualnej pozwala zachować spójny wizerunek przedsiębiorstwa (Corporate Identity) i ma znaczący wpływ na kształtowanie standardu Twojej firmy.

    Księgi Identyfikacji Wizualnej realizujemy w wersji drukowanej oraz w formacie elektronicznym PDF.

    Korzyści ze stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)

    wyróżnienie na tle konkurencji

    łatwość percepcji i wpływ na rozpoznawalność marki

    spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych

    łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców

    efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy

    spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych i kapitałowych

    oszczędność czasu i pieniędzy ze względu na jasne reguły określające wizerunek firmy

    Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide) powinna zawierać:

    Logo

    • opis kolorów logo (cmyk, pantone, ral)
    • przedstawienie wersji logo (pionowa, pozioma itp.)
    • logo na ciemnym tle
    • pole bezpieczeństwa logo
    • minimalna wielkość znaku graficznego
    • zakazy dotyczące logo

    Druki firmowe

    • projekt wizytówki
    • projektu pieczątki
    • papier firmowy
    • teczki reklamowe
    • segregatory
    • notatniki

    • nadruk na płytę oraz okładkę DVD,
    • projekt nadruku na koperty
    • projektu szablonu prezentacji dla MS Power Point

    Typografia firmowa

    • określenie krojów czcionek - nagłówki, podnagłówki, zwykły tekst, podpisy pod zdjęciami

    Kolorystyka firmy

    • kolory podstawowe, kolory dopełniające

    Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy

    • oznakowanie budynków firmy (szyldy, kasetony, banery, tablice informacyjne),
    • projekt graficzny oznakowania pojazdów
    • projekt na ubrania firmowe (wizualizacja logo na ubraniach)

    Przykłady zastosowania logo oraz elementów graficznych

    • projekt na gadżetach reklamowych (długopisy reklamowe, kubki reklamowe, pendrive, powerbank)
    • projekt szablonu reklamy prasowej
    • projekt szablonu layoutu folderu, katalogu, broszury, ulotki

    Technologie, które wykorzystujemy
    Identyfikacja wizualna
    cennik
    Zapytaj o wycenę

    Zobacz realizacje z działu
    identyfikacja wizualna
    Identyfikacja wizualna (Corporate Indentity) dla firmy z branży budowlanej, Bytom
    Identyfikacja wizualna (Corporate Indentity) dla firmy z branży przemysłowej, Koty
    Identyfikacja wizualna (Corporate Indentity) dla gabinetu lekarskiego, Warszawa
    Identyfikacja wizualna (Corporate Indentity) dla odlewni żeliwa, Ogrodzieniec
    Potrzebujesz hasła reklamowego
    treści na stronę, do katalogu ?
    Następna strona