Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Wizytówka jest jednym z najstarszych narzędzi reklamowych. Pierwsze wizytówki były używane w Chinach przez urzędników. Wtedy wizytówka to był kawałek papieru czerpanego z napisanym imieniem i nazwiskiem jej właściciela.
Firmy, które nam zaufały
Katalog jest to przeważnie papierowa demonstracja firmy, jej usług lub produktów.
Katalog jest to przeważnie papierowa demonstracja firmy, jej usług lub produktów.
Papierowy czy elektroniczny?Katalog elektroniczny w teorii może dotrzeć do niemalże każdego miejsca w Europie, jednak w praktyce nie cieszą się one takim zainteresowaniem jak te papierowe. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być to, że większość konsumentów woli mieć fizycznie katalog w ręce oraz to, że często wersja online może być niepraktyczna. Często katalog cyfrowy może być przypadkiem pomijany przez użytkowników internetu. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzyć papierową wersję katalogu elektronicznego i obydwie puścić w obieg. Takie rozwiązanie wydaje się idealne do obecnych czasów.
Atrakcyjna i przejrzysta grafikaOprawa graficzna jest równie ważna co treść katalogu. Mogę się nawet pokusić o stwierdzenie, że w przypadku niezbyt zachęcającej grafiki odbiorca nawet nie sięgnie po katalog. Aspekt wizualny jak w przypadku wielu innych rzeczy odgrywa ważną rolę w przyciągnięciu uwagi. W samym katalogu warto postawić na maksimum doznań wizualnych oraz na krótkie i rzeczowe informacje. Już dawno dowiedziono, że 90% przesyłanych do mózgu informacji to te wizualne. Zdjęcia, które znajdują się w katalogu, powinny być zrobione oraz „obrobione” graficznie przez profesjonalistę. Nie ma nic gorszego dla twojej firmy jak niechlujne oraz niewyraźne zdjęcia, które zamiast oczarować, to obrzydzają i zniechęcają nie tylko do danego produktu, ale do całej marki. W katalogu powinna istnieć spójność całego wizerunku, czyli zdjęć, grafik, ikon oraz innych jego elementów. Już od pierwszej strony katalog musi zachęcać czytelnika do jego czytania.
Katalog reklamowy
Jasność przekazuW katalogu nie muszą się znajdować wszystkie informacje na temat twojej firmy. Tak samo, jak umieszczanie kilkuset produktów w jednym wydaniu. Nadmiar informacji skutecznie zniechęca do zagłębiania się w lekturę oraz wprowadza element dezorganizacji. W katalogu powinna się znaleźć lakoniczna kwintesencja twojej firmy, należy się skupić na wybranych i pozytywnie wyróżniających aspektach. A poza tym katalog w głównej mierze powinien się składać z atrakcyjnych zdjęć i grafiki, bo to one w zostaną zapamiętane przez czytelnika.
Gdzie i kiedy przyda się katalogKatalog w przeciwieństwie do ulotki rzadko kiedy drukowany jest w formie masowej. Świadczy on przede wszystkim o prestiżu i profesjonalizmie firmy. Katalog drukowany przekazany prosto w ręce zainteresowanego odbiorcy będzie również okazją do swobodnej rozmowy twarzą w twarz, a taka pogawędka może stworzyć więź oraz pozytywnie nastawić potencjalnego klienta do twojej firmy. Trzymany katalog w ręce może być podparciem podczas branżowej rozmowy, każda omawiana usługa lub produkt mogą być wskazane w katalogu. Dzięki temu klient będzie miał lepsze rozeznanie na temat twoich możliwości, a ty zyskasz w jego oczach jako profesjonalista.
katalog reklamowy
Katalog to wyjątkowe narzędzie reklamowe, które dobrze stworzone może być niesamowicie przydatne. Jeżeli masz problem ze stworzeniem swojego firmowego katalogu, to zgłoś się do profesjonalistów, którzy będą go w stanie wykonać od deski do deski.
Katalog jest to przeważnie papierowa demonstracja firmy, jej usług lub produktów.