Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
1. Surowy brutalizm
Jest to niesamowity trend, który pokazuje, że do stworzenia wyjątkowej strony internetowej wcale nie potrzeba wymyślnych kształtów, kresek czy całej palety kolorów. Cały smak zawiera się w prostych czarnych kreskach oraz ciemnych barwach. Ten opis może przywodzić na myśl ponure klimaty rodem z gotyckiego snu, jednak tak nie jest. Surowy i prosty design zostawia dużo miejsca na świeżość i jasność. Tak tworzone strony reprezentują przeważnie kreatywne i nowoczesne firmy.
2. Animowane Logo
Wprawdzie w Nylon Coffee wprowadziliśmy to już w 2018 roku, jednak dopiero teraz Świat designerski zauważył, że wprawienie logo w ruch będzie nie tylko wielce efektowne, ale również intrygujące… Obecny przesyt kolorów w internecie sprawił, że klasyczne logo ma małe szanse na przebicie się wśród konkurencji, jednak animacja to coś, co dobrze wykonane może przysporzyć wielu fanów i potencjalnych przyszłych klientów lub kontrahentów. Animacja wcale nie sprawi, że twoje logo zacznie być infantylne lub śmieszne – wręcz przeciwnie!
3. Wszystko na jednej stronie
Jest to kolejny ukłon w stronę użytkowników mobilnych, ponieważ dzięki technologii Sinngle-Page Application wszystkie podstrony łatwo i płynnie ładują się na jednej stronie, czyli treść z podstrony ładowana jest na stronie głównej. Jest to oszczędność czasu oraz transferu, który nierzadko jest ograniczony w urządzeniach mobilnych. Warto nadmienić, że takie strony lepiej się pozycjonują.
Taka budowa strony internetowej jest możliwa tylko i wyłącznie dzięki intensywnemu rozwojowi technologii.
4. Wybór ciemnej lub jasnej strony
Niektóre nowoczesne strony internetowe dają możliwość wyboru jasnej, lub ciemnej wersji. Nowe doświadczenia będą nieocenione dla użytkowników, ponieważ będą mogli dopasować stronę pod swój gust/nastrój/potrzebę lub ją z czystej ciekawości zmienić nieco jej wygląd. Ten pomysł już dawno temu zagościł w Androidzie, jednak dopiero teraz zyskał większy pogłos.
Z trendami bywa tak, że czasem nie warto ślepo za nimi podążać. Nie zawsze profil działalności idealnie wpasuje się w klimaty obecnie pasujące, a działania „na siłę” mogą bardzo niekorzystnie wpłynąć na wizerunek. Lepiej jest więc podążać za własnym stylem i jedynie posiłkować się tym, co w wielkim Świecie jest obecnie modne. Kto wie, może konsekwentnie udoskonalany indywidualny styl twojego wizerunku stanie się inspiracją dla innych?