Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
Firmy, które nam zaufały
Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta. Sam kontakt nie powinien się kończyć zaraz po wysłaniu maila z ofertą. Poniżej przedstawię kilka argumentów, które pokażą, że nie warto poprzestać na przyciśnięciu opcji „wyślij” w Twojej skrzynce mailowej.
Zaangażowanie i zainteresowanieKażdy klient czuje się doceniony, kiedy się o niego zabiega. Dzwoniąc w krótkim czasie po wysłaniu oferty, pokażesz mu, zainteresowanie oraz to, że twoja firma jest nim zaangażowana i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom.Taki zabieg może skłonić klienta do skorzystania z twojej oferty. Trzeba jednak pamiętać, by nie być zbyt nachalnym! Nie dzwoń po 15 minutach od wysłania oferty, poczekaj te klika dni. Dodatkowo, jeżeli klient stanowczo mówi, że w tym momencie nie jest zainteresowany, to nie staraj się za wszelką cenę przekonać go – może to zniechęcić do ewentualnej przyszłej współpracy. Problemy techniczne w odczytaniu wiadomościCzasem to najbardziej prozaiczne przyczyny powodują, że klient nie zobaczył oferty. Do takich przyczyn można zaliczyć:- Wiadomość z ofertą wpadła do spamu (niezbadane są wyroki filtru antyspamowego)- Klient omyłkowo ją skasował,- wiadomość została wysłana pod zły adres mailowy,- Klient przeczytała ofertę, jest nią bardzo zainteresowany, ale z powodu dużej ilości zadań po prostu o niej zapomniał.Kontakt telefoniczny do klienta pozwoli nie tylko na swobodną rozmowę na temat oferty, ale również zweryfikowanie, czy dostał on w ogóle naszą wiadomość.
Subtelna presja psychicznaWiadomość mailowa ma to do siebie, że jest mało subtelną formą kontaktu, więc łatwiej ją odrzucić, czy nawet olać. Telefon już wymaga większego kontaktu i trudniej jest klientowi w sposób stanowczy odmówić. Taki delikatny nacisk z Twojej strony może skutkować podpisaniem umowy. Jednak tutaj również nie warto być zbyt intensywnym w kontakcie, ponieważ Klient może się zniechęcić. Dodatkowym atutem rozmowy będzie to, że Klient będzie miał szansę powiedzieć, dlaczego nie jest zainteresowany Twoją ofertą, a to da Ci szansę na odpowiednie zmodyfikowanie jej. Rzadkością jest bowiem, by klient niezainteresowany ofertą skonstruuje odpowiedź zwrotną z informacją dlaczego, mu ona nie pasuje.
Sumując te wszystkie aspekty, można dojść do wniosku, że telefon po kilkudniowym okresie po wysłaniu oferty będzie idealnym rozwiązaniem, by zdobyć nowych klientów.
Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.