Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Wizytówka jest jednym z najstarszych narzędzi reklamowych. Pierwsze wizytówki były używane w Chinach przez urzędników. Wtedy wizytówka to był kawałek papieru czerpanego z napisanym imieniem i nazwiskiem jej właściciela.
Firmy, które nam zaufały
Wizytówka jest jednym z najstarszych narzędzi reklamowych. Pierwsze wizytówki były używane w Chinach przez urzędników. Wtedy wizytówka to był kawałek papieru czerpanego z napisanym imieniem i nazwiskiem jej właściciela.
Wizytówka jest jednym z najstarszych narzędzi reklamowych. Pierwsze wizytówki były używane w Chinach przez urzędników. Wtedy wizytówka to był kawałek papieru czerpanego z napisanym imieniem i nazwiskiem jej właściciela.
Wizytówka jest jednym z najstarszych narzędzi reklamowych. Pierwsze wizytówki były używane w Chinach przez urzędników. Wtedy wizytówka to był kawałek papieru czerpanego z napisanym imieniem i nazwiskiem jej właściciela. Obecnie przekazanie wizytówki po spotkaniu jest swego rodzaju jego dopełnieniem. Taka kropka nad i po udanym spotkaniu.
papierowa sztuka prezentacji
PrzeznaczenieWizytówka firmowa na stałe już wpisała się w kanon spotkań biznesowych. Stała się nie tylko kartką z danymi do kontaktu, ale również wyznacznikiem prestiżu i pozycji społecznej. Z wizytówką jest jak z butami – nie jest to najważniejszy element wyglądu, lecz zaniedbane, nieodpowiednio dobrane lub niechlujne będą obniżać status całej stylizacji. MożliwościW sferze wizytówek nie istnieje coś takiego jak ograniczenia. Wizytówkę można tworzyć według własnego pomysłu oraz na wybranym przez siebie materiale. Taka wizytówka nie będzie wtedy zwykłym nośnikiem danych kontaktowych, a stanie się żywą reklamą. Ciekawą formą wizytówki jest jej nietypowy kształt dopasowany do branży jej właściciela. Na przykład wizytówka w kształcie donicy dla firmy ogrodniczej. Taki efekt można uzyskać dzięki stworzeniu własnego wykrojnika (używana do wykrawania kształtów papieru) oraz ustaleniu rodzaju papieru i grafiki. Minusem takiej wizytówki jest to, że może ona nie mieścić się w standardowych wizytownikach odbiorcy. Eleganckie wizytówki sprawdzą się w branżach jak na przykład finansowa czy ubezpieczeniowa. Prosta na białym lub kremowym tle z ciemnymi i wyraźnymi napisami. Materiał, z którego wizytówki mogą być wykonane, nie ogranicza się tylko i wyłącznie do papieru. Na ten moment na rynku istnieją wykonawcy, którzy są w stanie zrobić wizytówkę na tak nietypowych materiałach, jak drewno, metal czy plastik.
Etykieta związana z wizytówkąPodczas spotkania biznesowego panują pewne kanony oraz niepisane zasady. Do takiego można zaliczyć ucisk ręki, przedstawienie się oraz odpowiednie przyjęcie osoby, z którą mamy spotkanie. Przed rozpoczęciem spotkania można wymienić się wizytówkami, pozwala to na lepsze utrwalenie imienia oraz nazwiska osoby, z którą się przeprowadza rozmowy. Jakich rzeczy nie powinno się robić po otrzymaniu wizytówki:- po otrzymaniu wizytówki trzeba ją przeczytać. Szybkie jej schowanie do torebki, portfela czy wizytownika jest wyrazem braku szacunku do właściciela wizytówki,- trzymanej wizytówki nie wolno zginać, bawić się nią lub nonszalancko wrzucić do torby/torebki,- Nie pisz na niej! Jeżeli masz jakąś ważną informację, którą musisz zapisać, to zrób to gdzieś indziej, choćby w telefonie, - po otrzymaniu wizytówki warto zrewanżować się tym samym.
Jak stworzyć własną wizytówkęW celu stworzenia swojej wizytówki najlepiej udać się do agencji reklamowej. Tam, można zobaczyć oraz dotknąć papieru lub innych materiałów, z których wykonuje się wizytówki. Doświadczony doradca pokaże również przykładowe zrealizowane już pomysły na wizytówki, na których można się wzorować. Nawet nie posiadając pomysłu, można przy pomocy doświadczonego grafika stworzyć wizytówkę, która będzie spójna z całością firmy oraz branży.
Rodzaje wizytówekRóżnorodność materiałów oraz technik wykonania wizytówek jet tak dużo, że do niemalże każdej branży można dopasować indywidualną kartę. Obecnie stworzenie unikatowej wizytówki z ciekawego materiału stało się dostępne nawet dla drobnych przedsiębiorców. Pozycją najczęściej wybieraną jest nadruk dwustronny wizytówki, na papierze kredowym o wymiarach 90 na 50 mm. Jest to opcja szczególnie popularna wśród pracowników handlowych, wszelkich biur nieruchomości oraz ubezpieczeń. Jest to prosta wizytówka zawierająca dane do konkretnego pracownika oraz stworzona według narzuconego przez firmę projektu graficznego. Najpopularniejsze rodzaje wizytówek: Wizytówka nadrukowana na kartonie. Jest to dosyć wytrzymały wariant wizytówki, przeważnie wykorzystywany jako karta lojalnościowa do zbierania punktów, naklejek czy innych znaczników uprawniających do zniżek lub innych promocji. Wizytówki składane. Jest to opcja, która ma bardzo wiele możliwości. Dzięki składanej formie można umieścić na niej więcej informacji. Taka forma gwarantuje, że klient nie tylko będzie miał przy sobie dane kontaktowe, ale również dodatkowe informacje, jakimi może być oferta firmy lub krótka informacja o niej. Wizytówki z papieru ekologicznego. Jest to trend, który zyskuje na popularności. Ekologia to jeden z ważniejszych tematów ostatnich lat, posiadając firmę, która wyznaje wartości „eko” powinno się zainwestować właśnie w ten rodzaj wizytówek. Wizytówki na papierach ozdobnych. Taka wizytówka w połączeniu z odpowiednią grafiką tworzy niezwykle elegancką formę. W niektórych branżach taka wizytówka będzie tworzyła idealne uzupełnienie całej stylizacji. Wizytówki plastikowe. Nowoczesne i dające nowe możliwości. W porównaniu do jej tradycyjnej formy jest ona wytrzymalsza na urazy mechaniczne oraz na zabrudzenia i zamoczenie. Taka wizytówka jest również inna w dotyku, a wykorzystanie jej atutów takich jak zadruk na przezroczystym tle. Wizytówki na nietypowym materiale. Możliwości w tym przypadku są nieograniczone! Spotkałam się również z wizytówkami z danymi tłoczonymi na płytce metalowej. Taka innowacja gwarantuje dobre wrażenie na kontrahentach. W dobie tak rozwiniętej technologii do stworzenia oryginalnej wizytówki wystarczy tylko dobry pomysł.
papierowa sztuka prezentacji
Wizytówka jest jednym z najstarszych narzędzi reklamowych. Pierwsze wizytówki były używane w Chinach przez urzędników. Wtedy wizytówka to był kawałek papieru czerpanego z napisanym imieniem i nazwiskiem jej właściciela.