Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Wizytówka jest jednym z najstarszych narzędzi reklamowych. Pierwsze wizytówki były używane w Chinach przez urzędników. Wtedy wizytówka to był kawałek papieru czerpanego z napisanym imieniem i nazwiskiem jej właściciela.
Kalendarz firmowy jest jednym z tych gadżetów, które dobrze wykonane są reklamą przez cały rok. Choć kojarzy się on z końcem roku, to jego tworzenie trzeba rozpocząć znacznie wcześniej, pierwsze kroki trzeba postawić już w pierwszych tygodniach jesieni.
Pomysł Podczas tworzenia kalendarza trzeba brać pod uwagę, że będzie to ekspozycja przez cały przyszły rok. Dlatego też całość powinna być dokładnie przemyślana, szczególnie kiedy kalendarz będzie posiadał różne grafiki na każdy miesiąc. Im więcej czasu na pomysł, tym lepiej wykonana grafika kalendarza i kalendarium. Choć z kalendarium może być nieco prościej, ponieważ większość drukarni ma do zaoferowania swoje wzory, które są na tyle uniwersalne, że będą pasowały do większości indywidualnych grafik.
kalendarze reklamowe
Gorący okres Końcówka roku to dla drukarń czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego też decydując się na stworzenie kalendarza firmowego, trzeba brać pod uwagę, że kalendarze zamówione w grudniu mogą być gotowe w styczniu lub nawet w lutym, a przecież kalendarze na przyszły rok najlepiej jest wręczać przed świętami Bożego Narodzenia.
Rodzaje kalendarza Kalendarze drukowane są w najróżniejszych formach – książkowe, ścienne, biurkowe czy nawet kieszonkowe. Taki duży wybór daje możliwość odpowiedniego dobrania rodzaju kalendarza. Warto przyjrzeć się bliżej poszczególnym rodzajom: - Kalendarz ścienny. Jest to forma kalendarza, którą to wiesza się na ścianie. Taki rodzaj kalendarza gwarantuje ekspozycję reklamy przez cały rok. Wśród kalendarzy ściennych można rozróżnić kilka podrodzajów: ∙ Trójdzielne. Posiadają one grafikę niezmienną przez cały rok oraz kalendarium podzielone na 3 osobne bloki zrywalnych kartek, pokazujące miesiąc aktualny, poprzedni i kolejny. Grafika znajduje się na główce, czyli w górnej części oraz na plecach, czyli na planszy, do której doklejone są 3 bloki kalendarium. Przeważnie projektuje się jedynie głowę oraz plecy, jednak w wyjątkowych przypadkach można zaprojektować indywidualne kalendarium. ∙ Jednodzielne. Kalendarz, który posiada główkę, plecy oraz kalendarium w postaci jednego zrywalnego bloku pokazującego tylko bieżący miesiąc. Tak jak w przypadku wersji trójdzielnej grafika znajduje się na główce i plecach. ∙ Planszowe. Jest to kalendarz stworzony w formie plakatu. Na jednej planszy znajduje się nadrukowana grafika oraz kalendarium. Taki kalendarz dzięki odpowiedniej grafice może stanowić nie tylko funkcję reklamową, ale również ozdobną. ∙ Wieloplanszowe. W tym kalendarzu można umieścić więcej grafiki, ponieważ jedna plansza przeznaczona jest na jeden miesiąc kalendarzowy. Daje to ogromne możliwości, ponieważ grafikę na poszczególnej planszy można dopasować do wydarzeń cyklicznych, takich jak nowy rok, święta, pory roku oraz wydarzenia związane z firmą. - kalendarz biurkowy. Ten rodzaj kalendarza przeważnie pojawia się na biurkach pracowniczych, w gabinetach lekarskich, czy w wielu innych miejscach, gdzie pełni on funkcję narzędzia wspomagającego utrzymanie terminów. Jest to kalendarz stojący, który w przekroju bocznym jest trójkątem. Taka piramidka może być stworzona w dwóch wersjach: ∙ Z doklejonym kalendarium. Kalendarz taki posiada grafikę na całej powierzchni z wyjątkiem miejsca na doklejony blok kalendarium ze zrywalnymi kartkami. ∙ Grafika na całości. W takim kalendarzu kalendarium jest nadrukowane bezpośrednio na piramidce. Minusem takiego kalendarza jest to, że raczej nie ma możliwości naniesienia na niego swoich notatek. - Biuwary. Jest to specyficzny rodzaj kalendarza, ponieważ służy również jako notatnik. Biuwar zakrywając niemalże całą powierzchnię użytkową biurka, sprawia, że staje się idealnym narzędziem do sporządzania notatek, zapisywania ważnych terminów. Taki biuwar oprócz grafiki firmowej musi mieć miejsce na notatki, Może być stworzony w dwóch wersjach. ∙ Wielostronicowy. Jest to wygodna wersja, która posiada osobne karty na każdy miesiąc. Dzięki temu jest więcej miejsca do zapisywania dziennych notatek. ∙ Podkładka. Taki biuwar jest w formie niezapisywalnej podkładki z barwną i ciekawą grafiką. Posiada kalendarium, grafikę oraz logo. - Kalendarz książkowy. Jest to najdroższa pozycja wśród kalendarzy, a tym samym najbardziej prestiżowa, która na pewno będzie odpowiednio służyła twoim klientom i kontrahentom. Logo można umieścić za pomocą tłoczenia lub lasera na oprawie, istnieje również możliwość zadrukowania jednej strony. Kalendarz książkowy możesz stworzyć poprzez wybór różnych modeli opraw, kalendariów, formatów, dodatków takich jak tasiemek czy gumek oraz kolorów. To jaki kalendarz w tym roku wybierzesz?