Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Znak towarowy jest tak powszechny, że mało kto zwraca na niego większą uwagę. Tylko nieliczni wiedzą, co dokładnie oznacza poszczególny znak towarowy.
Znak towarowy jest tak powszechny, że mało kto zwraca na niego większą uwagę. Tylko nieliczni wiedzą, co dokładnie oznacza poszczególny znak towarowy. W tym artykule chciałabym przybliżyć istotę znaku towarowego oraz wszelkich aspektów z nim związanych.
Czy warto rejestrować znak towarowyPomimo już wcześniej wspomnianego podniesienia prestiżu firmy, rejestracja znaku chroni również firmę od strony prawnej. Odpowiednie zabezpieczenie prawne daje nie tylko komfort w działaniu na rynku, ale również tarczę ochronną przed nieuczciwą konkurencją. Niestety podszywanie się pod różne marki jest na porządku dziennym, a mając zastrzeżony znak, można żądać od nieuczciwej konkurencji odszkodowania oraz wystąpić o nakaz zmiany nazwy.Kolejnym ważnym aspektem jest określenie dokładnej własności znaku. W razie podziału firmy nie będą miały miejsca batalie sądowe o znak towarowy – wszystko będzie jasne od samego początku rejestracji znaku.Myślę, najważniejszym względem jest to, że przed rejestracją znaku dokładnie jest sprawdzane to czy nie jest on już w użyciu przez kogoś innego. W przypadku, kiedy używasz nierejestrowanego znaku, który już wcześniej został zarejestrowany, możesz narazić się na koszty odszkodowania oraz na zmianę całego marketingu. Taka sytuacja jest niebezpieczna, ponieważ może doprowadzić do zamknięcia twojej działalności.
Znak towarowy jest tak powszechny, że mało kto zwraca na niego większą uwagę. Tylko nieliczni wiedzą, co dokładnie oznacza poszczególny znak towarowy.