Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
Firmy, które nam zaufały
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
Tagi
Adresy
Nagłówki
11 przykazań
DOBREGO POZYCJONOWANIA
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową. Żeby istnieć w internecie, trzeba zastosować się do poniższych przykazań.
I Przykazanie „Uporządkuj adresy”Przeważnie strony posiadają kilka lub nawet kilkanaście podstron. Żeby wyszukiwarka mogła odpowiednio sobie z nimi poradzić, konieczne jest stworzenie w miarę prostych adresów URL. Brak cyfr, znaków specjalnych oraz adresy nawiązujące do tematyki strony będą znaczącym ułatwieniem dla wyszukiwarki oraz użytkowników. II przykazanie „nie miej bałaganu w danych strukturalnych”Wyszukiwarka Google lubi uporządkowane dane, ponieważ może szybciej przeanalizować zawartość witryny. Jest to szczególnie ważne w przypadku rozbudowanych stron internetowych, ponieważ to one posiadają najwięcej podstron oraz informacji, które mogą tworzyć swego rodzaju chaos dla robotów Google. Jeżeli posiadasz taką stronę to należy zwrócić się do profesjonalistów, którzy lepiej zorganizują dane strukturalne. III przykazanie „pamiętaj, aby używać odpowiednich nagłówków”Struktura nagłówków jest szalenie ważnym aspektem podczas tworzenia treści. Atrybuty H1, H2 oraz H3 powinny być odpowiednio wykorzystane w tekście. Jest to jedna z oczywistych spraw, jednak najczęściej jest zapominana. Odpowiednie nagłówki powinny być również używane w treściach na blogach firmowych.
Uporządkuj adresy
IV przykazanie „Stwórz odpowiednią mapę strony”Projektowanie witryny internetowej obejmuje stworzenie mapy strony. Podczas jej tworzenia należy mieć na uwadze to żeby stworzyć ją w formacie XML w zasobach strony. W pliku trzeba również dodać wszystkie adresy podstron, które będą indeksowane. Te zabiegi mają na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. V przykazanie „blokuj niepotrzebne zasoby”Poprzez stwierdzenie „niepotrzebne zasoby” rozumiem powtarzające się treści na różnych podstronach oraz treści i podstrony, które nie są przeznaczone dla zwykłych użytkowników internetu. Jeżeli istnieją takie przypadki na twojej stronie internetowej, to należy je czym prędzej wyrzucić z indeksowania Google. Zdublowane treści są negatywnie traktowane przez wyszukiwarkę.
Stwórz odpowiednią mapę strony
VI przykazanie „nie unikaj responsywności”Responsywność to najprościej rzecz mówiąc dopasowywanie się strony internetowej do urządzenia, na którym jest otwierana. Obecnie już większość dorosłych oraz nastolatków posiada urządzenia mobilne, na których intensywnie korzysta z internetu. Roboty Google sprawdzając parametr strony internetowej bazują również na jej responsywności umieszczając ją wyżej na listach wyszukiwania. VII przykazanie „miej dobry content”Dobry pomysł na bloga lub stronę internetową to już połowa sukcesu. Wyszukiwarka Google wyżej umieszcza strony internetowe, na których znajdują się merytoryczne treści dotyczące danego zagadnienia lub branży. Witryna internetowa naszpikowana na siłę słowami kluczowymi będzie według Google „mniej ważna” niż strona o ten samej tematyce, ale sensowniej napisana.
Nie unikaj responsywności
Powyższe przykazania są istotne jeżeli zależy Ci na widoczności swojej strony w internecie. Jednak głównym przykazaniem, które wiąże się ze wszystkimi powyższymi jest – nie skąp funduszy! Dobrze wykonana i pozycjonowana strona internetowa wymaga specjalistów z doświadczeniem.
Miej dobry content
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.