Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
Firmy, które nam zaufały
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Tagi
Adresy
Nagłówki
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu. W statystykach widnieje znaczny wzrost wejść, jednak nie przekłada się to na zamówienia. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być dużo, jednak postaram się przytoczyć najczęstsze błędy klientów.
Brak cennika na stroniePosiadając stronę firmową, musisz mieć na niej aktualny cennik. Jeżeli nie posiadasz sztywno określonych cen, to chociaż podaj zakresy cenowe lub szczegółowy proces wyceny z przykładami. Jest to istotny element, ponieważ klient chce od samego początku wiedzieć, na czym stoi. Brak cennika na stronie nasuwa myśl, że firma jest nieadekwatnie droga, lub posiada dużo dodatkowo płatnych opcji. Dlatego też klient przeważnie wychodzi z twojej strony i poszukuje na stronach konkurencji.
Odpychająca grafikaNie tylko treść ma znaczenie, równie ważna jest oprawa. Jeżeli po wejściu na stronę internetową pojawia się brzydka grafika, która znacząco odbiega od przeciętnej, to na pewno nie przyciągnie nowych klientów. Grafika musi być przejrzysta i dostosowana do branży. Estetyka strony to pierwsza rzecz, która rzuca się klientowi w oczy po wejściu. Jest to swego rodzaju pierwsze wrażenie, którego nie można zepsuć, żeby nie stracić potencjalnych klientów. Jeżeli nie jesteś grafikiem, to nie polecam samemu tworzyć szaty graficznej strony. Za projekt strony internetowej powinien się zabrać profesjonalista. Takie zadanie można powierzyć agencji reklamowej, która stworzy odpowiedni projekt graficzny, spełniający nawet najbardziej wymagające zachcianki graficzne.
Kiepska treśćJest to kolejny element, który sprawia, że dobrze pozycjonowana strona nie przynosi żadnych korzyści. Teksty niskiej jakości skutecznie odstraszają potencjalnych klientów. Błędy ortograficzne i merytoryczne, literówki i źle skomponowane zdania przedstawiają klientowi obraz niechlujnej oraz nieprofesjonalnej firmy. Nowoczesny i zdecydowany klient przed przystąpieniem do współpracy, lubi się czegoś dowiedzieć na temat firmy lub samego produktu. Dobrze opisana zakładka „o firmie” oraz rzeczowe opisy produktów lub usług pozwalają potencjalnemu klientowi na zapoznanie się z twoją firmą. Uzupełnianiem treści na stronie nie musisz się sam zmagać, wystarczy zgłosić się do agencji reklamowej, która w swojej ofercie posiada usługi copywriterskie.
AktualizacjaStrona internetowa powinna być na bieżąco aktualizowana i uzupełniana. Niedopuszczalne jest wręcz zostawianie starych cen produktów lub usług, jest to tak nieprofesjonalne zachowanie, że skutecznie odstraszy klienta. Strona internetowa powinna nieustannie się rozwijać, nie tylko pod względem treści, ale również pod kątem graficznym. Stara grafika będzie świadczyła o tym, że firma się rozwija się i proponuje stare rozwiązania. Strona www, która na bieżąco jest aktualizowana, staje się nie tylko miejscem informacyjnym, ale również takim do którego klient chce wracać.
Reasumując wszystkie powyższe aspekty, można dojść do wniosku, że zdobycie klienta nie opiera się wyłącznie na ogromnej ilości wejść na stronę internetową, ale również na jej jakości. To tak jakby przed wejściem do baru mlecznego z okresu wczesnego gierka zainwestować w przepiękne reklamy zewnętrzne. Skuszą one klienta, ale nie zostanie on na obiedzie.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.