Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
Firmy, które nam zaufały
Internet to obecnie największy kanał komunikacji. Dzięki niemu można dotrzeć do tam, gdzie tradycyjne metody marketingowe nie dałyby rady.
Internet to obecnie największy kanał komunikacji. Dzięki niemu można dotrzeć do tam, gdzie tradycyjne metody marketingowe nie dałyby rady.
Tagi
Adresy
Nagłówki
Internet to obecnie największy kanał komunikacji. Dzięki niemu można dotrzeć do tam, gdzie tradycyjne metody marketingowe nie dałyby rady. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi internetowych można skutecznie pozyskiwać nowych klientów oraz utrzymywać kontakt z obecnymi. Wraz z rozwojem technologii wiele dziedzin życia zostało przeniesionych do cyberprzestrzeni.
Strona internetowaJest to absolutnie konieczne minimum, jeżeli posiadasz swoją firmę. Bez strony internetowej, wizytówki w Googlach lub innym katalogu firma jest niemal niewidoczna dla klientów. Powszechność internetu sprawiła, że to klienci szukają wykonawców, a nie odwrotnie! Twoim zadaniem jest być jak najbardziej widocznym w internecie, żeby potencjalni klienci byli w stanie ławo trafić na informacje o firmie. Firmowa strona internetowa jest wizytówką, która musi być dopieszczona w każdym szczególe. Najlepiej poświęcić to zadanie agencji reklamowej, która posiada odpowiednich specjalistów. Strona www powinna być intuicyjna w obsłudze, nafaszerowana informacjami o firmie oraz być dopasowana pod względem graficznym do grupy klientów, do której chcesz trafić.
Blog firmowyJest to narzędzie o niesamowitej mocy przyciągania potencjalnych klientów, partnerów oraz kontrahentów. Blog w pierwszej kolejności pomaga w odnalezieniu strony przez klientów, a w drugiej na poznaniu twojej firmy. Aktywne i merytoryczne prowadzenie bloga stawia twoją firmę w roli eksperta. Pokazuje, że ma do czynienia z kimś, kto jest jednym z najlepszych fachowców w swojej branży. Im więcej na blogu artykułów eksperckich, tym lepiej! Obecni konsumenci, którzy napotykają jakiś problem, to wyszukują jego rozwiązania w internecie, więc im więcej rzeczowych informacji na blogu, tym więcej wejść. Odpowiednio rozbudowany blog pomoże niezdecydowanym jeszcze klientom w wyborze twoich produktów lub usług.
Profil w mediach społecznościowychTo właśnie media społecznościowe zapewniają najlepszy kontakt z klientami. Dzięki takiemu profilowi można na bieżąco monitorować nastawienie klientów, badać rynek pod kątem swoich usług czy produktów. Niesamowitym narzędziem, które tworzy więź z klientami oraz pomaga w szybkim odpowiadaniu na nurtujące ich pytania -są komentarze pod postami. Więc jeżeli masz firmę, to musi ona posiadać swój profil. Oczywiście pisanie postów oraz bieżące monitorowanie wiąże się z poświęceniem sporej ilości czasu, który przedsiębiorcy mają i tak okrojony. Ciekawym rozwiązaniem jest zatrudnienie osoby lub wynajęcie agencji reklamowej, która będzie w stanie wykonywać te wszystkie czasochłonne działania. Profil na Facebooku daje możliwość wykupienia reklamy, która z ogromną precyzją jest w stanie dotrzeć do twojej grupy docelowej. Koszt wykupienia reklamy Ads nie jest wielki, a korzyści daje ogromne.
Pozytywnie opinie na wagę złotaNormą stało się, że przed skorzystaniem z usługi lub kupieniem produktu szuka się w internecie informacji na temat firmy. Dlatego też trzeba skupić się na budowaniu bazy pozytywnych opinii. Im więcej „pozytywów” na profilu społecznościowym lub w wyszukiwarce Google, tym większa wiarygodność twojej firmy oraz dużo więcej klientów. Proś swoich klientów o wystawienie dobrej opinii lub recenzji – szczególnie jeżeli realizacja była niestandardowa. W przypadku, jeżeli niezadowolony klient wystawi negatywną opinię, to należy od razu zareagować i odpisać w sposób profesjonalny, szczególnie jeżeli wina za złą realizację nie leżała po twojej stronie. Nigdy nie daj się wciągnąć w długie i bezsensowne odpowiadanie i przepychanki słowne.
Wykupienie AdwordsówWyszukiwarka Google jest najpopularniejsza ze wszystkich takich narzędzi dostępnych w internecie. To z niej miliony internautów na całym Świecie korzysta, wpisując interesujące ich frazy. Opłacanie reklamy w Google ma ogromny sens, ponieważ twoja strona internetowa pojawia się na szczycie listy tym osobom, które są zainteresowane twoimi usługami lub produktami i szukają informacji na ten temat. Jest to mechanizm idealny, ponieważ twoja strona wyświetla się tylko zainteresowanym klientom, a w dodatku Google wyświetla reklamę twojej firmy na różnych portalach, tak aby poszukujący klient miał ją w zasięgu wzroku. Genialna forma reklamy, która trafia wyłącznie do zainteresowanych internautów.
Internet to obecnie największy kanał komunikacji. Dzięki niemu można dotrzeć do tam, gdzie tradycyjne metody marketingowe nie dałyby rady.