Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.
Firmy, które nam zaufały
Prowadzenie strony internetowej lub fanpage na portalu społecznościowym wcale nie jest tak prostym zadaniem, na jakie wygląda.
Prowadzenie strony internetowej lub fanpage na portalu społecznościowym wcale nie jest tak prostym zadaniem, na jakie wygląda.
Nieprawdziwe informacjeTreści na stronie, które zawierają nieprawdziwe informacje, mogą być bardzo negatywnie odbierane przez potencjalnych klientów. Zaufanie czytelnika do danej strony staje się zerowe, a tym samym szansa na zyskanie nowego klienta. Treść powinna być przemyślana, merytoryczna i zawierająca przydatne i prawdziwe informacje branżowe. Klient często przed skorzystaniem z usług sprawdza w internecie wykonawcę, dlatego tak ważne jest umieszczanie na stronie www lub profilu rzetelnych i aktualnych informacji.
Łamanie praw autorskichUdostępniając na swojej stronie internetowej treści, które nie należą do ciebie - łamiesz prawo! Posługiwanie się skopiowanymi treściami jest zwykłą kradzieżą. I nie ma tutaj różnicy, czy zrobiłeś to celowo czy nieświadomie. W Polsce istnieją nawet prawnicy specjalizujący się w sprawach dotyczących łamania praw autorskich. Tworząc plagiat, musisz liczyć się z ogromnymi konsekwencjami prawnymi oraz stratami finansowymi. Taki dosyć nieoczekiwanym aspektem posługiwania się skopiowanymi treściami jest usunięcie strony z indeksu wyszukiwarki Google. Spowodowane jest tym, że robot widząc taką samą treść, może dojść do wniosku, że zaistniało tutaj zjawisko duplikowania treści.
Nieprzemyślane grafiki i krótkie tekstyPrzed publikacją czegokolwiek w internecie najpierw musisz to przemyśleć. Obrazić i stracić szacunek klientów jest bardzo łatwo. Wiele firm poprzez nieprzemyślane kampanie, czy chociażby jedną grafikę straciło mnóstwo klientów. Przykładem może być grafika udostępniona na profilu producenta napoju Tiger, na której widnieje pięść z wyprostowanym środkowym palcem ozdobionym kokardką, napis w górnej części „1 sierpnia. Dzień pamięci, a w dolnej „Chrzanić to co było. Ważne to, co będzie!”. Grafika spotkała się z ogromnym oburzeniem internautów, trudno zresztą się dziwić skoro producent napoju energetycznego obraża jedno z ważniejszych świąt narodowych w naszym kraju. Niesmak pozostał w przeciwieństwie do całkiem sporej grupy klientów. Jest to tylko jeden z naprawdę wielu przypadków, kiedy to nieprzemyślana grafika przysporzyła mnóstwa problemów.
Najlepszym sposobem, by uniknąć takich wpadek jest powierzenie tworzenia strony www i profilu na portalach społecznościowych profesjonalistom. Wtedy mamy niemalże pewność, że powyższe wpadki nie będą miały miejsca.
Prowadzenie strony internetowej lub fanpage na portalu społecznościowym wcale nie jest tak prostym zadaniem, na jakie wygląda.