Kategoria: WSZYSTKIE

Google Analytics – przydatne narzędzie w e-marketingu
Niemalże każda oferta wysyłana do Klienta jest w formie elektronicznej. Jest to rozwiązanie nie tylko ekonomicznie dobre, ale również wygodne dla Ciebie i Klienta.
Internet to obecnie największy kanał komunikacji. Dzięki niemu można dotrzeć do tam, gdzie tradycyjne metody marketingowe nie dałyby rady.
Na rynku internetowym istnieje spora konkurencja sklepów.
Prowadzenie strony internetowej lub fanpage na portalu społecznościowym wcale nie jest tak prostym zadaniem, na jakie wygląda.
Częstym przypadkiem jest, kiedy klient poświęci mnóstwo funduszy na pozycjonowanie strony, adwordsy oraz reklamy internetowe, a nie przynosi to zamierzonego efektu.
Obecnie internet jest dostępny w niemal każdym zakamarku Europy, większość Europejczyków ma do niego dostęp mobilny.
Pozycjonowanie to najprościej mówiąc, jest to umieszczanie strony internetowej jak najwyżej w listach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych.
Internet to obecnie główne źródło informacji, więc poszukując firmy lub konkretnej usługi potencjalny klient pierwsze co zrobi, to odpali wyszukiwarkę internetową.

Firmy, które nam zaufały